Å nej vad har jag nu ställt till med!

Det är iofs mycket jag ställt till med men detta är nog det mest oigenomtänkta/dumma beslut jag tagit på länge. MEd tanke på min sk kondition och avsaknade muskelstyrka så kan nog detta bara sluta på ett sätt, eller kanske två. Antingen på akuten heller med akut andnöd på bänken med syrgasmask för att få nå luft. Jag har nämligen tackat ja till att vara med i julcupen för veteraner! Ja vi pratar alltså inomhusfotboll. Det är med blandade känslor jag gör detta. För jag tycker ju det är kul med fotboll (eller gör jag det?) Men vet att jag inte orkar nånting längre som jag gjorde förut. Inte blir det bättre av att ha detta virus i kroppen som aldrig verkar ge med sig. Nu har Sixten och jag haft feber över 1 månad! Jag hoppas på att det blir många som ska vara med så jag kan vara bänknötare! En sak som är säker är att jag kommer nog inte vara uppe till 12 på nyårsaftonskvällen! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0