Kom igen nu!

Nä nu får det vara slutklagat för ett tag! Ögat börjar bli bättre, grabbens öra är ganska okej. Har t om fått upp julgardiner och lite pynt. Adventstakarna har förstås Sixten pillat på som dom lyser lite väl starkt nu (pappa lagi som det heter här) Elsa och Sixten tittar på film och äter äpple, Harry sover lugnt och behagligt, kaffedoften sprider sig i huset, jag tror faktiskt att jag trivs rätt bra med livet just nu!

ÄR nervös inför morgondagen då vi ska till Uppsala för information/möte om implantat för Elsa. ÄR fortfarande skeptisk till om hon verkligen behöver det. Och en hel jävla dag i sjukhusmiljöer är inte kul för mitt öga (eller psyke). Men men det är bara att bryta ihop och komma igen. Lite intressant ska det iofs också bli, för jag vet inte så mkt om implantat.

Trevlig första andvent blev det.....regn och 10 plus! Nåja då får man ju en anledning till att inte gå på julskyltning.

Nu skall här intagas ett stycke kopp kaffe med pepparkaka till!

Over and out och GOD JUL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0