Vem är jag?

Det undrar jag med ibland! Men om man ska ta det lite kort så är jag en snart 35 årig mamma till 3 underbara barn som är födda 08. 09, 11. Alltså rätt tätt om man säger så. Från att ha varit lite av partyprinsessa så blev jag helt plötsligt en helt annan människa när ungarna kom. Med andra värderingar och tankar på både barn och hur livet skall levas. Det var ju inte så att dom bara regnade ner en dag (barnen alltså) utan jag träffade en underbar man efter att ha varit skild i ett år. Hade t om ställt in mig på ett liv utan barn när han kom in i mitt liv. Efter det så hände allt rätt snabbt. Vi träffades i slutet på augusti 2007, flyttade ihop i okt och blev med dottern i slutet av nov. Sen har det bara rullat på. Att träffa den stora kärleken relativt sent sett i livet gör  nog att jag inte är så mycket för status och prestige. Är för övrigt totalt ointresserad av matlagning, inredning och allt annat som dom flesta skriver om. ÄR inte heller ett dugg präktig eller duktig. Det var lite om mig, mer kommer nog men nu måste jag dra up byxorna som dottern dragit ner samtidigt som hon spelar munspel och skrattar åt sin mamma!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0