Lite skit har ingen dött av!

Min man gick nyss in i duschen. Betyder det att jag också måste duscha?

Jag är en anings trött (läs syrechockad) efter en hel dag ute i blåsten. Det är nackdelen med att bo vid åkrar, det blåser tamejfan jämnt! Efter att ha lekt, plockat på tomten, kört traktor, skjutit cyklar, satt på Harry mössan ca 345 ggr, tröstat Sixten 75 ggr för att han ramlar hela tiden och inte minst skrattat hela dagen och dessutom varit ute så är jag TRÖTT. Vem orkar tänka på en dusch då? Min man tydligen.....
Nej han får nog vara ren helt själv idag, jag står gärna för snuskigheten ikväll.
Nu skall det drickas cola så man orkar vara vaken när han är färdig med tvagandet.
Sockerchock here I come!


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0