Kämpa kämpa!

Tänker inte gå in på detaljer hur den vedervärdiga magsjukan gick till men kommer att ta upp den lite grann i detta inlägg i varje fall, för den har haft och har fortfarande efterdyningar.
För det första så var den en snabb, effektiv bantningsmetod, dock ingen jag rekommenderar för precis 2 timmar efter tillfrisknande så var "gravidmagen" tillbaka. Tack för det liksom, här har man lidit i onödan!
För det andra så har jag inte rökt på över 1,5 veckor nu! Och det är ju bra, eller hur! Om man ska se något litet negativt med det är att mitt humör inte är att leka med. Tänder till på 2 sekunder! Så både man och barn tassar nästan på tå för min skull. Den första tiden är värst och jag försöker tänka mig för.
Egentligen var jag sjukskriven veckan ut, men känner mig hyfsat bra och mannen har tokmycket att göra på jobbet så det får gå ändå. Känns som om jag varit sjukskriven hela sommaren och när jag tänker efter så har jag ju för fasen varit det! JAg har ALDRIG sett mig själv som vek eller klen men efter denna sommar så kanske man ska revidera sin syn. Fast här kommer ju det rökfria livet in i gen, -För man får ju bättre immunförsvar som rökfri och borde då bli friskare och starkare. Svårast är det när man är helt själv, dom stora på dagis och Harry sover. Får väl börja putsa silver eller nått. Eller förresten kan bli problem med det eftersom det inte finns i detta hus. BLir till att städa istället då!
Kör igång redan nu med att tvätta fönstren. Med maskin är det faktiskt riktigt roligt!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0