Mellanläge

Om jag var låg igår så är jag i mellanläge idag.

Vet inte vad som har hänt med den här kroppen efter att ungarna har kommit men nåt knas blev det! Eller jag visste ju att det var en hel del fabrikationsfel sen innan men nu har den blitt helt tossig.
Med risk för att bli sådär otrevligt intim igen,,,,men faaaan vilken mensvärk jag har fått.
Innan barn= ingen värk
Efter barn= mensvärk from hell
Innan barn= inga humörsvängningar vid mensens start (iaf inte som jag visste om!)
Efter barn= Humörsvängningar deluxe! Sådär så jag nästan blir rädd för mig själv.

Om någon där ute i cybervärlden som läser detta och vet hur man kan lindra något av ovanstående problem så hör gärna av er.

Vidare så börjar jullovet idag på eftermiddagen.
Vi inleder det såklart med ett läkarbesök för alla tre vildingar.


Nehepp ta ner en klättrande Harry från köksbordet....IGEN (var nog bara 356:e gången idag)

Och med dessa "berikande" ord lämnar jag er denna kyliga torsdag.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0