Det var då själva faaaan!

Nu är jag trött på att vara jag! Vill vara nån annan, med funktionibel kropp! Nu har även jag fått en böld i örat. Förstår verkligen ungarna när dom har det för man blir irriterad, arg, besviken på att ha dessa skitbölder i öronen. För ont gör det. Och alltihop pga denna helvetiska hudåkomma! Den som jag knappt brytt mig om under hela min livstid är nu som ett stort jävla aber hela tiden. För det går ju inte att komma ifrån att det är pga mig ungarna mår som dom mår. Så om dom orkar igenom denna barndom med humöret uppe ska jag förvarna vad som kan hända dom efter 30. För då raserar hela kroppen, och det går fort när det väl har börjat. Bara väntar på att det ska hittas något "fel" på Harry också så vi får ännu en sjukvårdsinstans att åka till. Men jag blir inte klok på sjukvården, för när man vill och och behöver hjälp får man ingen ( som tex det här med bölderna så är det ingen av alla mottagningar vi har varit i kontakt med som vill ta i problemet, det försöker jag lösa själv med egenvård) och när man inte vill ha hjälp blir man påprackad en massa "expertis" som bara snackar en massa pedagogiskt tjafs!

Nu försöka muntra upp mig med att hänga 3:e maskinen tvätt för dagen. Ligger efter i hemmafrujobbet denna vecka. Men nån övertidsersättning får man inte ändå! Bara jobba och se glad ut! Morrrr!


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0