Jävla sjukvård

Jag behöver inte det här just nu, jävla storebror ser dig fasoner från sjuvårdens håll! Vi åker på grejer varje vecka med olika ungar hela tiden så jag behöver verkligen inte detta just nu. Kan dom inte fatta det dom där förbannade förståsigpåarna. Måste dom slå sig för bröstet och vara så in i helvete "duktiga" jämnt. Bara för att man läst medicin och pedagogik på universitet/högskola vet inte dom vad som är bäst för just mina barn!! Varför ska man alltid vara till lags? Gör man inte som dom säger så får man väl socialen skickad på sig.


HATAR ATT SLÅSS MOT VÄDERKVARNAR!




Nu ska jag gråta en skvätt och hoppas att det blir bättre av det!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0