Så förbannat tyst!

Det är tystare än i graven här hemma. Det beror på att jag har lämnat Elsa och Sixten till dagis och huggkubben Harry sover. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra, dricka kaffe, plocka lite, städa eller kanske tom en kombo som dricka kaffe OCH titta på tv (absolut inte Bolibompa) Japp det blir nog det jag gör. Man ska inte stressa för mycket. Och städa kan jag göra sen. Lite skit i hörnen har ingen dött av.. Jag är så otroligt ointresserad av datorer så det nästan är läskigt, finns inget intresse alls att lära mig något nytt. Därför finns det inga bilder på denna blogg och kommer nog aldrig att göra det heller. Försökte i början att få till en profilbild iaf, men icke sa Nicke det sket sig på en gång och därmed dog det lilla intresset som fanns. Nu har det gått mer än 1 dag sen mannen började nya jobbet. Och även om han är borta längre på dagarna så kommer han hem och är glad och pigg. Vilken otrolig skillnad! Så även om ungarna och jag blir mer ensamma så är det värt att han mår så mycket bättre nu. (kan väl tillägga att MINA dagar har blivit långa istället) Projekt sova hos Sixten fortlöper. Bara 1 gång per natt är han uppe nu så inom kort tar jag in Elsas säng och provar. Vem vet det kanske slutar med att dom ligger och myser i samma säng på nätterna. Bara dom sover så är jag nöjd. Blir heligt förbannad på föräldrar som är elaka mot sina barn. Tänker på den föräldern som l'mnat sin 10-åring utan ytterkläder ute och sen lämnat honom bara för att han "spelat för jävla dåligt" i en innebandymatch. Vad fan lär han sin son då? Vad kommer den ungen att lära sig av det? Inte att man ska idrotta för att det är kul iaf. Enligt mig ska idrott vara en lek ända till ca 15 års ålder minst. Nej blir så upprörd över såna människor så tycker nästan att det ska vara licens på att skaffa barn ibland. Nog med svammel för nu, kaffet är klart så nu skall det tittas lite på tv innan lillskiten vaknar! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0