Hmmm hur ska det tolkas?

Ringde till Uppsala idag angående avsaknaden av känsla och smärta i arm och armbåge. Läkaren som utförde operationen ringer efter några timmar upp och säger att det är ovanligt att det blir en sådan här biverkan av just denna typ av operation.
- Jaha säger jag men det förekommer alltså biverkningar likt denna?
Läkaren svara då
-Nej detta är första gången!

Men visst hur ska jag tolka det? Skulle nog itne kalla det ovanligt inte heller sällsynt utan snarare unikt! Och i mitt fall är unikt inte något bra!

Fick iaf tid imorgon så då får vi väl se och höra vad jag får för dom! Som det känns just nu kan jag tappa armen närsomhelst.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Oj, det lät inte helt betryggande. Låt oss hoppas att han kan ge ett mer lugnande besked i morgon och att armen sitter kvar tills dess...!

Svar: Fick lungande besked och har i skrivandets stund armen i behåll! :)
Ylva

2012-06-18 @ 18:15:43
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0