Var är motivationen!?

Den är som bortblåst. Orsakerna till det är 2 till antalet. Min förbannade jävla arm. Och att det sovs väldigt lite i detta hus just nu. Elsa och Sixten springer som skållade råttor in i vårt sovrum på nätterna och bökar runt som om dom vore tokiga. Harry vaknar varje natt flera gånger och det enda sättet att få honom att somna om vid 5 tiden är att han också får ligga i våran säng. Slutresultatet blir inte bra. Inte bra alls skulle jag säga. 3 trötta ungar och en mamma och pappa som ser ut som 2 zombisar. Eller snarare långvårdspatienter med stroketillstånd!
Så är läget just nu i Kullbacken.

Over an out!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Nej muskler är det inte för så fort byggs inte muskler :) Det tar tid och det krävs mycket träning. Så mycket har jag inte hunnit röra mig ännu!

Jo jag vet, jag försöker tänka som så att jag måste orka. Jag orkade ju inte ens skolan jag testade på nu i våras då jag inte åt men nu går det förvånansvärt bra med jobbet :)

2012-06-30 @ 20:19:02
URL: http://www.ceciliadarling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0