Det var då ett himla tjat!

Jag vet inte om jag "vågar" skriva något mer om våra diskussioner för hela kvällen igår (den lilla tid vi hann prata med varann) så var det ett himla tjatande om att gurka ÄR en grönsak! Ja jag vet att gurka är en grönsak, jag har aldrig påstått något annat. Det är liksom you´re missing my point! Eller som man ska säga lika bra på svenska. Du missar poängen här! Det mest ironiska i denna diskussion är väl att gurka FORTFARANDE ligger kvar i kylskåpet, och kommer sannerligen att göra det tills den ruttnar. Men men gurka hade han köpt iaf.......

På fredag gäller det! Då ska jag bli som dom flesta andra svenskar, nämligen bara äga ETT hus! Känns både bra och sjävklart lite sorgligt. Särskilt nu när det börjar bli varmare och man kan sitta ute på den gigantiska altanen....Nåja det blir nog bra när det  är klart. Blir ju iaf ett ställe mindre att klippa gräset på.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0