Fan fan fan

Så blev det en sån där dag när jag hatar allt! Eller iaf tycker illa om för hata är ju ett starkt ord. Ingenting funkar och allt är bara piss. Vädret är piss, blåser som tusan och vill inte gå ut trots solen.Känner mig skitig coh minns inte ens när jag duschade sist. Det är totalskitigt i hela huset, sanering är det insta som sulle behövas. Menshelvetet pågår. Ingen av ungarna lyssnar på vad jag säger. Kroppens hudproblem (som jag inte ska gå in på närmre) gör ont så in i helvete. Till råga på allt ska gubben jobba över. JAg känner mig allt annat än glad idag! JAg hatar när det blir såna här dagar. JAg VILL ju vara glad, slippa tjata och vara en bra mamma, fru och inte minst människa.
Försöka fixa mat nu om det går bland alla slagsmål......orka orka orka!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0