I valet och kvalet

Idag funderar jag på om jag ska storhandla med 3 små själv eller om jag bara ska handla det absolut nödvändigaste som behövs. Äh vaddå fixar du inte att handla själv med 3 ungar tänker ni då! Jo det gör jag men eftersom Sixten inte riktigt har fattat hur man gör när man går bredvid kundvagnen så måste jag ha honom i och då får inte allt plats. Vi får se hur vi gör. Vi KAN åka iväg om vi vill iaf för nu har pappan lagat mammans bil!

Igår var vi ute i över 2 timmar. fy fasen så skönt det var. Vi gick och hämta posten, slängde lite pinnar och var sen i sandlådan som börjat tina upp resten av tiden. Och inte ett enda bråk under hela tiden. Som grädden på moset verkar det som om Harry, efter 11 månader, äntligen har fattat att det är skönt att sitta i vagnen.
Tack för det Harry!

Har ett tabubelagt inlägg på gång men just nu finns ingen tid att skriva, får se om jag hinner ikväll eller helgen. Med tabubelagt menar jag att det är inget man ska/får prata om och det är i allra högsta grad politiskt inkorrekt!

Nä ta reda på lite tvätt kanske. Så vi har en syssla mindre att göra innan helgen.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0