Pissdatorer!

Jävla skit säger jag bara! På bloggen har det hänt något och jag får ingen ordning på det. Profilen och månadernas alla inlägg på högersidan på bloggen är som bortblåst. När man klickar på permalink kommer dock inläggen fram men inte profilen. Har frågat blogg.se om felet och dom säger att det är någon skräpkod i något utav alla inlägg och att jag hittar det genom att klicka på kommenterar på VARJE inlägg. Det har jag gjort men inte fasen har jag hittat det felaktiga inlägget med skräpkod i sig. Allt ser ut som vanligt. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Någon som vet eller har tips? Emottages mycket tacksamt, bjuder på en puss i påsk för den som kan hjälpa mig med detta skitproblem
OVer and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0