Trött

Jag blir så förbannat trött efter sensån här grej som vi varit på idag. Köra Sixten till dagis, åka till Västerås, dammsuga Elsas öron och då håller jag i 10kg klumpen Harry hela tiden, äta på Mc Donalds (ja Elsa tjata och hon lovade att inte berätta för Sixten, ska bli intressant och se om hon är tyst om det eller inte. Sen hem och ufodra Harry lite. När jag kommer innanför dörren så är det precis som om jag sprungit ett maratonlopp. Hlet färdig och vill bara sova. MEn det går ju inte. Jag hoppas innerligt att det är pga den här segdragna infektionen jag har. För så här trött ska man inte vara. Då är det något annat som är fel.

Har iaf kokat mig lite kaffe för att lura kroppen att här jävlar är vi pigga!!! På´t igen bara!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0