Grått

Idag är det grått och ganska varmt ute. Inte så mycket vind men desto lerigare. Pojkarna i familjen har feber och är lite tjocka i halsen. Natten gick iaf bättre än sist.
Grått ute men känner mig trots det OCH sjukdom i huset väldigt nöjd och tillfreds med livet.
Den där samhörighetskänslan är så förbannat viktig. Nästan så jag blev förvånad över hur viktig den är i ett förhållande. Det var nästan som att få en käftsmäll.
Fast oj, nu blev jag ju lite personlig och privat igen.
För en väderblogg kanske inte är så kul att läsa, men å andra sidan så spyr jag över alla tuttinuttiga mitt-liv-är-så-perfekt-bloggar att jag nog hellre läser just väderbloggar.
Som sagt, sjukdom,grått och glad är dagens ledord!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0