Jamen asså sov för fan! del 2

Man tycker ju att ett barn på sisådär 1,5 år som har varit uppe mellan halv tolv och fyra på natten torde vara trött. Iaf lite granna.
Så är inte fallet. Det skall tydligen inte sovas någon j-a middag här inte! Om gossebarnet var glad och lekte utan missöden trots frånvaron av middagslur skulle jag inte säga något, Men när det gnälls, gnölas och skall bäras hela tiden då tycker nog mamman i huset att barnet i fråga är lite drygt!

I sådana här lägen frågar jag mig ofta va fan gjorde jag fel?!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

en förutsättning att gilla barn är ju att de sover på nätterna. jag har fem så jag har mage att uttala mig.
kram på dig//

Svar: På något konstigt sätt så blir det liksom lite lättare att tycka om dom när dom sover. Tror nog dom tycker detsamma om sin mamma. ;)
Ylva

2012-11-14 @ 17:34:41
URL: http://jeanettish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0