Roadtrip!

Idag ska jag på roadtrip alldeles själv! Nu är det ju inte lika roligt som det låter, tyvärr. Ska till Uppsala för att kontrollera att armen kommer hänga kvar ett tag till. Vet inte om dom kommer kolla resten av kroppen och hur många läkare som kommer vara med. Bara att åka dit och se glad ut, som vanligt med andra ord. Har för säkerhets skull skrivit en lååång lista på grejer jag vill ha utskrivet. För det där med familjeläkarsystemet fungerar ju som sagt var inte här. (Och nej det är inga konstiga saker jag vill ha, bara lite olika salvor)

Och hör och häpna, Sixten har blivit sjuk igen!!! Va ovanligt va. Tycker lite synd om honom när han får dras med feber var och varann dag.
Sover dåligt gör dom också, Harry och Sixten. MEN ska inte klaga, har ju valt det här livet själv.. Fast lite avundsjuk på dom som har lättsövda och sovande barn är jag. Förhoppningsvis går det över om några år eller så. Och som jag brukar säga:
- Sova får man göra när man dör!

Nej kasta i sig lite mat innan det bär iväg. Och apropå mat, hur bra tajmat är det att ha kylen full med choklad, godis, chips och dricka när man hade tänkt dra ner på sockret!!??? Inte bra alls om du frågar mig.

OVer and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0