Rödvinsås

Japp idag kör vi på rödvinsåskänsla! Och vad kan passa bättre en fredag som denna! Solen visar sig faktiskt, ungarna leker ganska snällt med varandra, hostan har minskat på alla, och har pratat i telefon med en underbar arbetskamrat. Lägg därtill ett telefonsamtal med en sprudlande glad make!

Vi är alltså på ett alldeles ypperligt bra humör denna dag!

Vad vi ska göra vet jag inte ännu. Vi får se om vi vågar oss ut eller om vi leker med någonting inne.

Det är skönt för hjärnan med sådana här dagar, så den får vila lite. Annars går den liksom på högvarv. Kanske därför jag blir så otroligt sötsugen på kvällarna.

Ja just det ja, det har jag glömt och säga men armen gör inte lika ont heller längre. Ännu en sak som gör humöret bättre
Hoppas ni får en bra helg för det tänker jag göra mitt bästa för att få! (spar dom ironiska, sarkastiska inläggen till måndagen, passar liksom bättre då)
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0