CV

Så var det dags att storhandla,,,,igen! Tycker inte jag gör något annat än handlar. Och då har vi bara 3 barn, hur är det inte för dom med ännu fler ungar!
Sen ska mamman till apoteket också, det var ju minst 3 veckor sen sista penicillinkuren så nu tycker jag att vi kör igen!
Har inte så mycket att berätta mer än att jag skriver mitt första CV och håller på pussla med det personliga brevet. Svåra saker det där, jag menar hur ärlig ska man vara, hur mycket ska man berätta om sig själv osv osv. Varför jag gör ett CV är att jag tänkte faktiskt söka ett jobb den här veckan. Nånstans måste man ju börja. Ska väl säga att jag trivs eg bra med mitt nuvarande jobb, alltså det jag hade innan jag gick på mammaledighet 2008. Jag gillade både arbetsuppgifter och kollegor. Dom flesta iaf, man kan ju inte gilla alla. Dom som man har svårt för behöver man ju inte umgås med på fritiden om jag säger så. Men det som gör att jag känner mig "tvingad" att söka nytt jobb är omständigheterna runt omkring företaget, sådant som jag inte kan påverka alls.(konjukturer osv)

Redan onsdag! Va fasen vad fort det går! Nehej, nu har jag "skrivit" listor till dom stora barnen så nu kan vi handla mat!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0