Host och harkel

Rösten börjar så sakteliga komma tillbaka så då tyckte kroppen/förkylningen att då tar vi lite hostning och harkel på det här. Jaja bara ungarna slipper detta så är jag nöjd. Och som tur är så kan jag ju alltid lägga mig i ungarnas lekrum på nätterna för att störa så få som möjligt. (Faktum är att jag ligger bättre på lekmadrassen på deras golv än i vår 20.000 kronors säng!)

Annars så har vi mest myst, bråkat, tjafsat och lekt i helgen när pappan i huset äntligen kom hem. I söndags passade vi även på att vara ute när solen fram framme. En hel dag utan regn!!!

Denna vecka väntar örondammsugning på Sixten....hahaha den var rolig eller hur! Försök till petning iaf. Sen ska maken tydligen ha jourvecka vilket betyder att han åker tidigare och kommer hem senare. Sen skulle det tydligen vara sån där kollektiv övertid på onsdag igen.....det är alltså försäkringsbranschen man ska satsa på. Sen idag är det vaccination på Harry. Trodde det skulle bli en lugn vecka men det blir det nog inte....som vanligt då.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0