Vem försöker jag lura

Har försökt få till fredagskänslan. Men nej det går inte. Halsen är svullen, pencillinet hjälper inte, huden stramar och kliar, armen gör ont och gråten sitter som en fast etsad klump i halsen.Vill sätta mig i bilen och bara köra iväg, tills vägen tar slut och där ska jag bara sitta i tystnaden och tycka synd om mig själv.
För det är så jag känner.
Men det ska man ju inte säga, inte högt iaf. Och definitivt inte på en offentlig blogg. För det finns ju dom som har det mycket värre.
Ja jag vet det, jag förstår det mycket väl. Att det alltid finns dom som har det värre.
Men just nu känner jag så här och kommer faktiskt inte be om ursäkt för det den här gången. faktiskt inte!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0