4-års kontroll!

Hade vi idag på Elsa. Låter mer som en kontrollbesiktning att alla delar sitter där dom ska och att allt funkar. ÄR egentligen lite emot såna här kontroller och tycker att vi kollar upp våra barn tillräckligt med alla sjukhusbesök för öron, ögon, ben osv osv. Men men det är väl lika bra att gå när BVC kallar annars får man väl socialen på sig.
Hon blev iaf godkänd av bvc-tanten. Jag och Harry var ute i väntrummet under tiden för han höll på att riva hela stället, Den ungen har energi! Och älskar att klättra på allt! . I vårat vardagsrum ser det mer och mer spartanskt ut. Tavlor och ljuslyktor har vi fått plockat bort, inga blommor i fönstren, tejpat fast på och av knappen på tv.n med en stor plastbit. JAg hoppas den här fasen går över snart. JAg vill också ha ett mysigt ombonat hem! Skärpning nu Harry!

Annars är vi inne på 14:e dagen utan rökning! Tjohooo vad duktig jag är. Mannen är inte på 5:e dagen och är fortfarande otroligt grinig och har en del abstinensbesvär. MEn jag matar honom med choklad och godis så han blir på bättre humör.
Nu ska jag passa på att göra iordning lite käk medans ilbattingen sover.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0