Ensam!

i fyra dagar! Men det ska nog gå bra. I eftermiddag så far vi till Västerås för lite örondammsugning på Elsa. Hon fixar det där så bra själv så jag tänkte skicka in henne själv i rummet, medan jag stannar i lekrummet med pojkarna, Efteråt tänkte jag lyxa till det med att köpa med mat från Mc Donalds. Då blir jag nog populär. :)

Har glömt berätta att det nu har gått över 5 veckor sen jag slutade röka. Och det känns himla bra. Visst ett sug kan komma ibland men det är oftast ett "sug" på att få en stund för sig själv. Då går jag iväg en pytteliten stund och kommer tillbaka glad och utan sug.
Ätandet har nu minskat också så nu kan vi ju kanske tom spara lite av pengarna som förr gick till tobak. Köksrenovering here we come liksom!

Harry sover nu och jag funderar på om jag ska läsa klart Zlatan boken eller gå och duscha? Båda känns lika viktiga men hinns inte med att göra båda innan det lilla trollet vaknar..Hm hm hm äh va fasen det blir en dusch, känns som resten av mänskligheten som jag kommer träffa idag tjänar på det.

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0