Pms eller något annat skit!

Vet inte om det är sluta-röka-grejen , pms (vilket jag ALDRIG haft förut), p-pillerbiverkning, dåligt med sömn eller hösten men jag är så otroligt grinig, sur, förbannad hela tiden. Känns som om jag skulle kunna slå ihjäl nån om något går mig emot.
Inte kul att vara så här arg! Ska kolla av hur jag är i några månader och sen utesluta det ena och det andra. Så det blir någon ordning på det hela.
Nu ska vi iaf fika lite med den nybakta sockerkakan som nyss blev klar. Lite socker är ju inte fel, sen går vi ut! Solen lyser faktiskt lite då och då.

OVer and out!

(Så här känner jag mig,för övrigt som en gaphals som ingen lyssnar på!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0