Så mycket bättre med lite socker!

Blev det igår eftermiddag efter fikat. Vi gick ut, lekte med såpbubblor (gjorde ett eget recept, 3 dl vatten 1,5 dl Yes 0,5 dl sirap som funkade jättebra)
Ungarna var snälla och lekte både med varandra och med mig. Skönt att vilja-slå-ihjäl-nån-humöret försvann!

Inatt har jag varit barnabärare, både Elsa och Sixten knölade runt i vår säng så jag fick inte plats. Värsta när man har gått 3-4 vändor med ungar, täcken och uddar är att det är svårt att somna om.

Annars har jag inte så mycket att berätta. Ska passa på att vara ute idag så solen skiner. Och även passa på att fortsätta vara på bra humör. Snart helg för tusan! Så skönt, och ja jag har redan planerat vad som skall ätas hela helgen. För vägen till kärlek för min man går uppenbarligen genom magen! Har tom "fjäskat" så för honom att han får ta med sig en påse mandelkubb till jobbet imorgon. (själv tycker jag det är lika vedervärdigt med mandelkubb som med messmör)

Nu hänga tvätt ute i höstsolen!

Over and out!

Det här är den mannen jag svärmar för! Otroligt men sant, och ja vi är lika snygga på kort som alltid, ser helt "normala" ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0