Är så förbannat trött

på den här värdelösa kroppen som inte fungerar för fem öre"! För vad hände i söndagsnatt mot måndag, jo jag ligger på golvet i tvättstugan i magkramper och spyr som en besatt av demoner. INGEN ANNAN i hela familjen har varit eller blivit sjuk. Axlarna känns som ett cement-ok och den gamla arbetsskadan gör sig otroligt påmind. Febern och uttorkningen efter magsjukan som varade en natt är ett faktum redan på måndagen och försvinner inte riktigt förrän på onsdagsnatten. Tinnituset i örat är så högt att det överröstar tv, folk som pratar och tom trafik! JAg kan ju inte ens höra vad jag tänker längre! JAg blir sä jävla trött på min kropp som inte fungerar. Skit samma om den är ful , fet och allehanda ärr. Men den kan väl för fan få fungerar i alla fall! Var bara det jag ville säga. Skitkropp! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0