Ingen ände på det eller korven den har två

I måndags var det Sixtens tur att ta över stafettpinnen från Harry gällande sjukdom. En för djävlig hosta hade han och jag trodde ett tag att han skulle hosta sönder musklerna och revbenen!
På måndagskvällen börjar hostan äntligen ge sig och idag tisdag har han inte hostat en enda gång. Konstigt men jag klagar INTE av att det är borta.
Mannen vabbade igår och idag är det alltså min tur. Så i förmiddags var det dags för lite fika tyckte jag, det tyckte även Sixten.
Vi sitter och ritar samtidigt som vi fikar med kaffe, saft och Ballerinakex (är man sjuk så är man!)
Bara det att av kexen så börjar Sixten hosta deluxe igen. JAg var tvungen att äta upp hans kaka för hans eget bästa, faktiskt!

Jaja vi gjorde plankan direkt efteråt så hade jag liksom rättfärdigat att halva kakpaketet slank ner i mammans mage.

Nu ska vi mysa lite framför tv:n innan det är dags att hämta storasyster och lillebror!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0