Måste nog bli läkare!

Inte för att jag vill att detta ska vara en "sjukblogg" men på sistone har du blivit så, Man skulle kunna tro att det är vabruari igen!
Med en toppnotering på 40.4 grader i feber igår så trodde jag Harry skulle vara rätt däckad resten av veckan.
Kunde nog inte haft mer fel för idag (fredag) ligger han på stadiga 37.2 och är samma gamla unge som vanligt.
Jag fattar ingenting! Det svänger verkligen i febervärlden.

I helgen vet jag inte vad som händer, antagligen tar vi det lugnt för man vet ju inte om febrandet är färdigt eller inte. Kanske byter maken till sommarhjul om vädret tillåter.

Nu ska jag titta på Stora Maskiner för ungefär 3765:e gången!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0