Grinchen och jag so close like this!

Jag gillar INTE julen! Har aldrig gjort, eller jo i min barndom såklart. Men absolut inte i vuxen ålder! Det värsta är att jag trodde att jag skulle ändra mig när jag fick barn, men icke!
Det är något med julen som triggar igång min meganegativitet till max! Om det är kommersialismen eller om det är det monstruösa ätandet eller den där förbannade stressen över det absolut perfekta som alla strävar efter låter jag vara osagt.
JAg gillar den helt enkelt inte!


Så då var det sagt! Så icke politiskt korrekt är jag! MEn när det gäller det här står jag mer än gärna för det.

Med den gnällattityden lämnar jag nu er denna söndag!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0