Uppdatering av det där förbannade ögat!

Var till sjukan igår. Ögoninfektionen har nu övergått i någon slags smältprocess av hornhinnan!
Vet inte riktigt vad det innebär, slutade lyssna efter ordet smältning av hornhinna (pga chock eller hopplöshet). Tur jag hade min ledsagare med mig som lyssnade.
Det kan tydligen bli så hr när man har mkt ärr på hornhinnan och som i mitt fall ett jack på den.
Så nu är jag försökskanin då jag får droppar varannan dag som inte har släppts till allmänheten ännu.
Jag är ju van med sånt och bara det funkar så tar jag vad som hellst!

MEn den hör förbannade ögonhistorien kommer nog ta längre tid än vad jag trodde.

2014 ska jag se igen!!!!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Aouch, det låter faktiskt inget vidare. Inte alls. Hoppas att de mystiska dropparna hjälper! (Jag hoppas att du inte har hamnat i forskningsförsökets kontrollgrupp, den gruppen som bara tilldelats saltlösning. Ingen skulle ju bli förvånad om det var så, menar jag. Men vem är jag att måla fan på väggen, det brukar ju aldrig jag göra...)

2014 är ett efterlängtat år... Kram MammaMu

Svar: Faktiskt så såg jag förpackningen som dropparna låg i, och den såg iaf proffsig ut. Och enligt ledsagaren som pratade lite med läkaren kommer detta från Frankrike. Det måste ju bara vara bra va?! Baguette baguette eller nåt! KRam!
Ylva

2013-12-18 @ 13:45:59
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0