Nää, riktigt så här hade jag nog inte tänkt mig att det skulle bli!

Det enda bra med den här veckan är att det blev fredag. Så var det sagt.
Är nog alldeles för bitter, besviken, ledsen, arg och alla andra negativa saker som finns i känsloväg för att beskriva vad jag känner och tycker just nu. Så låter det vara osagt,,,,en liten stund till. Sen när jag har bearbetat alla händelser och intryck klart då kanske det kommer någonting ur det hela. För både min egen skull och familjens hoppas jag att det blir något bra av det hela.

Man brukar ju säga att man känner sig som en urvriden disktrasa när man inte mår något bra....Hos mig är disktrasan körd genom en skördetröska, centrifugerad i högsta hastighet för att sedan hängas upp på sträck i en storm för allmän beskådan. Ungefär så känns det om ni fattar vad jag menar.

Over and out

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Styrkekram!!

Svar: Tack!
Ylva

2013-02-09 @ 18:24:51
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0