Dag 2

Av inskolningen idag. Gårdagen gick som förväntat, han hade fullt upp med alla saker och brydde sig inte ett dugg om mig.Ska bli spännande den dagen jag lämnar avdelningen hur han reagerar då. Kan faktiskt bli så att han blir ledsen, Ja jag erkänner han är lite mammig, och ja jag har låtit honom bli det. Så skjut mig för att jag ville ha en sista gosemysbebis!
Dag 2 för mamman i jeans (som sitter otroligt trångt över arslet) Inte bra. Tänk om man hade lite karaktär ändå. Men nej det begåvades man inte med vid födseln. Eller om man hade en stöttande man som kanske tog fram lite morötter och masserade den sockerstinna frun på kvällen och inte satt och smaskade vanlijpudding med grädde!!!! Säger bara det.

(fast i ärlighetens namn så måste jag väl nämna att jag själv är en mästare på ursäkter i just detta fall, otroligt duktig måste jag säga)

Nu dags att vara till dagis, eller ja förskolan som det heter om vi ska vara politiska korrekta så här en halkig tisdag.

OVer and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Skönt att inskolningen går bra så här långt. Vi får hoppas att det fortsätter lika bra. (Ofta är det nästan värst för föräldrarna...)

2013-01-08 @ 21:34:13
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0