Det är mycket nu...

Jag överlevde sjukdomen/matförgiftningen som var en mischmasch av alla möjliga symptom. En bra sak med det hela var att jag inte åt något socker alls på hela veckan nästan (lite på lördagskvällen unna jag mig)
Nu är jag bara lite snorig ala' dagis. Vilket alla ungarna också är.

Annars så tänker jag mycket nu, Funderar på allt möjligt, Alla sorters känslor man kan ha virvlar genom kroppen. Både bra och dåliga. Det är mycket som skall göras också, rutinkontroller, andra kontroller papper som skall skrivas och skickas en hitan och ditan. För att citera Dr Dängrot från Lorry "Det är mycket nu"

Så bloggen kommer nog bli lite lidande, måste landa lite först.i det nya året.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0