Tillbaka till verkligheten eller en kort summering av det gågna året!

Kort summering av helgerna.
1. Julen var bra, vit och mycket (för mycket i mina ögon) julklappar till barnen.
2. Julmaten. Jag åt lagom i år! Tjohoo
3. Nyår. Svettigt, mödosamt men förbaskat roligt. Dock tidig sänggång, redan vid 22snåret. (detta pga att jag spelade veterancupen i fotboll, mer om det i ett annat inlägg)

Kort summering av 2012
1. Helt okej år, varken bu eller bä.
Lite operationer, lite sjukdom,
Sluta röka!!!
Blev lite småfet :(
Barnen glada :)

Nu ser vi fram emot ett toppen år 2013 med mycket glada och bra förändringar och positiv utveckling för alla i familjen! ( visst lät det bra!)
Vi börjar redan på måndag då det är inskolning för Harry på dagis. Både kul och ledsamt. Fast om jag erkänner mest ledsamt för nu är han inte någon liten bebis längre, fast det är klart han kommer alltid vara MIN bebis.

Over and out!



Min lilla 2,2 kg bebis alldeles ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0