Spa-dag deluxe!

Jag har hört och läst att vi småbarnsföräldrar måste unna oss lite vardagslyx ibland, för att orka liksom. Så det är just det som jag ska ägna mig åt idag på följande vis:

Idag tar jag en riktig spa-dag!
Vi börjar lite smått med en fotpedikyr (läs hårdkörning med slipmus och strl 80 på slippapper!)

Sedan tar vi en lätt masserande kroppspeeling i en varmt ångande dusch (läs frenetiskt skurande över hela kroppen med en vass rotborste i en alldeles för trång duschkabin för denna feta kropp)

Efter det så gör vi en kroppsmassage med en väldoftande kräm (läs gno in en svårsmörjd salva som snarare luktar något härsket med en fast hand så man inte slinter)

Sedan en lätt makeup för att möta dagen med ett leende (läs kasta på ögonbrynen så du inte ser dödssjuk ut)

Avslutningsvis så gör vi en styling av håret och med tillhörande massage av hårbotten (läs klippning av barret helt svart såklart i någons kök med en kökshandduk runt axlarna)

Jävlar vad vacker jag kommer bli!
Trevlig helg!!!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Fru Froby

Hahaha, låter uuuurmysigt ;) Skulle behöva genomgå en liknande behandling själv faktiskt. Synd att jag är så lat...

Svar: Ja du man får inte vara lat när man gör den här deluxebehandlingen! Svetten lackar kan jag säga ;)
Ylva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0