Freeeedag!

Så var det fredag, igen! Veckorna går toksnabbt och jag hänger inte riktigt med att det redan är i mitten av november. Men det är ju inget nytt, att jag inte hänger med att tiden går så fort menar jag. Var och varrannat inlägg handlar ju om det.

Helgen skall spenderas i hemmet, framför tv;n (fotboll fotboll fotboll!) med trollen och med mannen. Inget nytt under solen där heller.

Men jag gillar det här livet stenhårt! Har inga problem med att kallas Svensson, tvärtom.

Dock är det ju som för många andra småbarnsföräldrar att det är sjukstuga med hosta, feber och allehanda förkylningar lite för ofta i detta hus kan tyckas. Men det är ju inte heller något nytt.

Med dessa gamla nyheter och absolut ingenting vettigt alls att förtälja önskar jag er alla en trevligt helg!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0