Hoppsan Kerstin!

Jag sökte ett jobb 2013-02-20. Ja ni läste rätt 2013!!!!
IDag fick jag ett mail om att de tyvärr hade gått vidare i rekryteringen med andra sökanden och att jag inte hade gått vidare i deras uttagning. Behöver jag ens nämna att detta jobb söktes via ett rekryterings/uthyrningsföretag?!
Trevligt att veta att dom ändock gått vidare i sin rekrytering, Eller attans, jag som trodde att jag skulle få jobbet!

Hur f-n gör jag nu då`?

Men hej jag ska inte klaga jag fick ju hoppas ett tag iallafall, sisådär lite mer än ett år!

OVer and out

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Jösses, men jag är inte förvånad. Även om det är mer vanligt att man inte hör någonting alls. Se det positivt alltså, du fick ju äntligen ett besked. Du som gått och våndats och hoppats så länge. Nu är ditt lidande slut. Nu vet du. :-)

2014-04-08 @ 11:16:52
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0