En sån där dag

Idag blir det nog en sån där dag, ni vet en sån där dag när alt går på tok. Vaknade som vanligt precis före klockan ringde. (Den där klockan vet jag faktiskt inte ens hur den låter!) Några minuter för 6,(gahhha innan barnen stod klockan på 5 och snoozzade i nästan 2 timmar för att jag öht skulle komma upp!) hör jag resten av familjen snarka.
Går upp, gör iordning mig (vilket är ungefär samma som innan barn, 3-7 minuter!) packar väskan och pussar alla hej då!
I bilen får jag ett sms från min ömma make
"Nu har du min messmörsmacka med dig. Smaklig frukost. Kram!

Gahhhhaaaa är det något jag verkligen INTE gillar i matväg är det just messmör.

Den ömma maken ville tydligen ha messmörsmacka så mycket så han kom till jobbet (praktikplatsen) för att ett mackbyte.

Bra tyckte jag, och sen kunde ju tokdagen ha slutat bra,,,,,,men nej då passade jag på att ha sönder gylfen på brallorna! Tjohoo va bra, och inget att laga med. Endast lite tejp som jag försöker få ihop det värsta draget med. Till saken hör att jag har baggyjeans och just placeringen av gylfen syns mycket tydligt.
Detta hände innan kl 10....vi får se hur den här dagen utvecklar sig...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0