Paus börjar närma sig sitt slut!

Ögat. Ska jag skriva om det eller inte? För börjar jag återberätta om detta öga och vad det har orsakat mig den senaste tiden så blir det ett lååångt inlägg. OCh inte så positivt heller..Det var iaf samma fel som förra gången.(och här skulle jag kanske lite snyggt kunna länka till de inläggen, men se jag har inte en susning om hur man gör och att lära sig! Det tar ju tid för sjutton). Jag är ännu inte helt återställd men kan fungera i min vardag. Kan dock ine bada bastu eller så, men va fan det gör jag ju inte annars heller, så varför börja nu!
JAg har precis slutat den andra LIA-perioden, har skickat in den engelska summeringen och LIA-rapporten till dom som ska ha den. Mattetentan skrev jag i efterhand den 30/5. Och det gick kalasbra på den! VG i slutbetyg på Anpassad matematik-kursen. (ja jag skryter lite, för jag är STOLT över mig själv) Det enda jag har kvar är en uppgift inom tekniska beräkningar i excel som jag pga ögat inte kunnat gjort när jag skulle. Den har jag kommit halvvägs på iaf. När den är inskickad så är det sommarlov på riktigt!
Vi börjar det roliga redan i veckan med först lite firande av nybliven 90-årig käck släkting, sedan hotellnatt och avrundar med Gröna Lund-besök! Den här sommaren ska vi ha kul, som attan!!!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Härligt jobbat! Härligt att du är tillbaka!

2014-06-22 @ 21:23:24
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0