Bitterljuvt.

Så var jag tillbaks i skolan igen. LIA-perioden för kvalitet/miljö är slut och dessa 6 veckor gick för fort! Särskilt eftersom jag av dessa 30 dagar var närvarande 14! (jävla vabbruari! och jäkla skitkropp jag har!) nåja jag var närvarande mentalt i 6 veckor nästan dygnet runt iaf.
Det har varit lärorikt, kul, engagerande och min vilja att få veta mer och kunskapstörst har absolut inte minskat, tvärtom ökat!
Jag vill kunna alt om deras produktion, q-avd, inköp, sälj rutiner osv osv.
Jag trivdes bra med personalen och kan mycket väl se mig bakom ett skrivbord på det stället!
Nu skall rapporten på detta skrivas, har börjat men är inte riktigt klar ännu. Även en sammanfattning på engelska ska skrivas. Dock missförstod jag lite av den uppgiften, då jag redan skrivit 4 sidor och det kommer landa på ca5-6 sidor när jag är klar. I själva verket skulle det vara MAX 1 sida.....Oooppps! tur jag inte skickat iväg det ännu, fast å andra sidan så har jag fått träna upp det engelska skriftspråket och fackuttrycken igen. Var ju så länge sen jag svängde mig i den världen.
Kändes lite bitterljuvt att vara i skolan idag, då jag gärna hade varit kvar och fortsatt mitt projekt, gått ännu ett steg längre med det. Men men jag måste ju bli färdig på utbildningen först, finns ju massor kvar att lära sig!!!
KUNSKAP KOM TILL MIG; NU!"

Med de slagorden lämnar jag er denna våraktiga måndag i mars!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0