Ojsan!

Här inne händer det inte mycket, desto mer i verkligheten. Det är liksom fullt ös nu. Allt det som blir uppskjutet vid sjukdomar skall göras nu, bvc, tandläkare, öronbesök osv osv.

Sen fylls det år korsan och tvärsan, tentor skall skrivas, ny LIA-plats (denna gång i Underhåll) skall jagas, det vardagliga livet i sig skall göras, för det tar ju inte slut bara för att en annan grej brådskar.

Vi lever, är friska (vågar jag skriva det ens), har nyss skrivit tenta som jag tror gick hyfsat, jag gjorde mitt bästa iaf.
Har tagit min första skogspromenad själv utan barn sedan 2007! Fantastisk känsla och samtidigt får jag skitdåligt samvete för att jag inte tog med någon av dem.
ÄR lite sådär trevligt nykär i mannen som man kan bli när våren nalkas.
Trevligt, mycket trevligt.

Nu ska jag förbereda kalasandet för minstingen, som blir hela 3 år nu på söndag! Fatta, min bebis är inte bebis längre!

Nu njuta av sol och livets dryck kaffe!

OVer and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0