En hel vecka!

Har gått igen! Julen närmar sig med stormsteg (huvaligen). Och återigen så kommer nog med största sannolikhet ALLA julklappar inhandlas en dag före julafton i år igen fastän jag lovade mig själv att nästa år då jäklar skulle jag vara i tid minsann!

Igår gjordes något som fick mannen att nästintill rita diagram och använda sig av PowerPoint presentationer för att visa HUR passa ovanlig den just onämnda aktivitet är!

Jag bakade! Inte en utan TVÅ kakor till fikat idag på jobbet. Ord som nämndes under denna aktivitet var: Sjuk, korsningsfria parametrar, annat universum osv osv.

En kladdkaka med lite Nutella och en Sveciakaka blev det. Och hur goda var dom inte!!!

Idag är det ju fredag, igen. Och det som händer i helgen är som vanligt fredagsproceduren, hemgjord pizza i vardagsrummet till det mycket underskattade barnprogrammet Pinata. Humor på hög nivå.
Sen ska nog mammans bil få sig någon slags avtvättnng. JAg ser nämligen inte ens ut genom bakrutan längre.
Annars blir det lugnt, leta reda på ljusstakar, konstatera att jag skulle ju köpa ny på rean förra året och panikköpa en ful jävel på Dollarstore kan jag tänka mig att det blir.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0