Fika!!!

Fredag idag och dagarna rusar på som bara attan.

Idag händer det som vi har försökt planera in i ett års tid nu,,,,,Jag och en kompis ska äntligen ta oss tid och fika och träffas bara hon och jag!
JAg laddar för fullt nu med att vara tyst ända fram tills dess.

Annars så skiter jag fortfarande i makroinlämningsuppgiften. Tar det när jag är mottaglig för information kring just detta ämne känner jag. (För jag har faktiskt börjat se att man kan använda sig av det i verkligeeten, men inte accepterat det faktumet ännu!)

Skrev tenta igår inom ämnet gjutning. Kändes helt okej, G klarar jag utan problem så jag hoppas att jag snappat upp tillräckligt för ett VG.
En del projekt är pågånde också som kommer kräva lite hjärnkapacitet. Saker jag inte gjort förut och som jag kommer lära mig massor på.Spännande men samtidgt lite läskigt när det är helt nytt, ni vet det där om trygghetszonen. Men det är viktigt att lämna den då och då och utmana sig själv. Jag tror man blir en starkare, säkrare och mer harmonisk som människa då.
Hoppsan Kerstin så himla akademisk och pedagogisk jag lät där!

Barnen mår bra och mannen likaså, i helgen ska vi nog bara vara. Med tanke på förra helgens hålligång och farande.
JAg tror att jag och Sixten ska bygga legorymdskepp och kanske nån fantasiraggarbil. Ja så får det bli!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0