Spenatsoppa!

Kort summering av veckan! Jag har gjort en VSM.värdeflödesanalys på ett företag med klassen. Analys av det,,,,hm ja om jag säger så här. Det kunde ha flytit på smidigare och blivit ännu bättre om ledaren för detta givit rätt förutsättningar. Men jag tar med mig alla dessa erfarenheter och gör att nästa gång jag gör en vsm blir den klockren och på mitt sätt!

Sportlov men inte för oss. Ungarna dock väldigt harmoniska trots dagis och fritis. Analys av det....vilken skillnad med mindre barngrupper!

Grupparbete inom produktionsberedning, Snart färdiga och redovisning nästa fredag. Analys av det....Kanonbra grupp och ett grupparbete där vi faktiskt suttit tillsammans största delen av tiden. Varför? Kan vara för att vi är 4 tjejer och 2 killar. Säger bara det!

Spenatsoppa gjordes idag torsdag för att variera soppätandet. Analys av det....Fattar fortfarande inte att JAG gjorde EGEN spenatsoppa! God!


Fredag imorgon och skola mellan 8-12 sedan skall jag packa väska och fara iväg till storstaden Stockholm , SJÄLV! Ska träffa syster och bo kvar hos henne en natt och bara umgås med henne. Analys av det.... FANTASTISKT! Räcker så va!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0