Frustrerad del 2!

Jäklar vad jag vek tvätt igår! Och under min frustration så hann jag även med att baka en banoffepaj (tror det heter så). Eller baka och baka, skiten skötte sig självt och själva ihopslagningen gjorde jag till kvällsfikat. Och vad det åts, av alla! Total succe!  Däremot så fick jag ut lite av frustrationen genom att ta en löptur på bandet på lunchen! Ja ni läste rätt!
Då kanske ni fattar hur förbaskat frustrerad jag kände mig!

Problemet är långt ifrån löst men jag har en strategi och tror mig veta HUR jag ska gå tillväga. Det känns med andra ord lite bättre idag. Av de 4 grejerna som skall göras innan veckan är slut fick jag faktiskt ihop 2 av dem igår. Så nu kan det bara bli bättre, eller hur!

För idag står det dammsugning av öron på schemat. Sixten har varit där varannan vecka nu för att få ordning på sina stackars öron, och jag hoppas det ser bättre ut.
Elsa får hänga på hon med, trots att hon inte har någon tid. Hon har klagat så vill kolla upp så hon inte har någon infektion på gång.

Och hörrni, den där våren,,,,lyser med frånvaro! Ska bli snö igen tydligen, södra Sverige har redan fått. Bara det är fint väder på måndag för då fyller Harry år! Kalas kalas!

Nej nu måste jag sätta igång!

OVer and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0