Jomen dåså!

Fredag den 13:e säger kalendern. Skit samma säger jag bara det är fredag! För när man är såhär förbaskat kär i sin lilla familj som jag är så ledighet med alla mina favoritmänniskor guld värt!

Sista tentan som skrevs kändes sådär när jag skrev. Fick liksom inte till orden som jag ville och förklaringarna blev ibland omständiga eller för korta. Men tydligen gick budskapet fram för hej å hå hade 31 av 34!!!

Idag ska jag baka! En chokladmorotskaka med fabulöst god chokladphiladelphiaost på ! Den skall tas med till svärföräldrarna i smedjebacken. Sen ska vi försöka hänga lite ute också, kanske ta en tur med fyrhjulingen till skogen och fika!? Harrys favoritsyssla, fika i skogen!

Ha en underbar helg!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0