Det blir jag och min man denna påsk också!

Japp ingen skiljsmässa här inte! Inte för att det ens överhuvudtager var aktuellt någon gång. Men vid just det tillfället yttrandet uttalades (när jag inte var vid mina sinnens fulla bruk) så kändes det som enda alternativet i min lilla trånga värld. För då skulle ju båda få sova åtminstone någon natt i sträck.

Påsken kommer med snö, men det gör inte så mycket eftersom vi har varit sjuka hela bunten och alla nu är feberfria så hade vi ändå tänkt vara inne för att vara på den säkra sidan.Alla 3 ungar har en hemsk hosta så fort dom springer lite så det blir lite inomhuslek ett tag till.


Nu busa lite med Sixten, vår egen lilla pissruska! (mer om det i ett annat inlägg)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0