Dagens I-landproblem!

Det är att vara begåvad med inte bara 1 utan 2 virvlar i luggen. Nu tyckte jag att frisören gjorde ett så dåligt jobb sist så jag har (tyvärr) varit och naggat lite på luggen själv. Problemet med det är att jag aldrig blir nöjd och luggen blir bara kortare och kortare. Till slut har jag fått till någon slags snygg "goddag-lugg". Det innebär att så fort du rör dig så vippar luggen lite snyggt upp och ner precis som om den sa just ordet Goddag!

Men låt håret växa då människa och ha inte lugg alls! kan man tycka

Problemet är bara det att om jag låter den växa skulle jag slå Leningrad Cowboys otroliga snablar med långa vägar, utan hårprodukter i!

Och att inte ha någon lugg alls utan ha det jämnlångt som övriga håret det finns liksom inte ens på kartan, för jag har ingen större lust att bli misstagen att vara en häst.

Ni hör ju själva vilket i-landsproblem jag har. Bästa lösningen är hatt på!

Over and out

(och här skulle det då ha varit någon utomordentligt bra bild på mig själv i hatt! Men se där det finns inte eftersom det ALLTID är jag som håller i kameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0